HOMEPAGE
ZAALVERHUUR

Onze zaal met keuken en piano is geschikt voor 40 tot 80 (zitten) - 100 (staan) personen. Zeer geschikt voor verjaardagen, trouwfeesten, familie- en kinderfeestjes. Ook geschikt als vergaderruimte, voor workshops en als cursusruimte. (Helaas niet geschikt voor feesten van middelbare scholieren.)

Wanneer: alle dagen behalve woensdag en vrijdag en 31/12.  overzicht

Onze voordelen:
U en uw gasten hebben de volledige ruimte tot beschikking, inclusief bar en keuken. U zorgt zelf voor drank en hapjes, dus u betaalt ons niet voor eten en drankjes.

Dit kost het:
  bedrag
basisbedrag 100 euro
9.00 - 19.00 uur 52 euro per uur
19.00 - 23.00 uur 62 euro per uur
23.00 - 01.00 uur 72 euro per uur
optie: eindschoonmaak (bij normaal gebruik) 60 euro

Dus u betaalt het basisbedrag van 100 euro plus het uurtarief

Prijsvoorbeeld (Bereken hier zelf uw huurbedrag):
Kinderfeest, bijvoorbeeld: 14.00-17.00 uur: 256 euro.
Verjaardag
, bijvoorbeeld: 20.00-1.00 uur: 430 euro.
Trouwfeest
, bijvoorbeeld: 16.00-1.00 uur: 648 euro.

Meer weten?
U kunt het schip bezichtigen op woensdag en vrijdag van 15.00 tot 21.00 uur.

Voor meer informatie belt u Jacques: 06-27503159 (dagelijks tussen 19.00-22.00u). U kunt een afspraak maken voor bezichtiging van de ruimte en doorspreken van de mogelijkheden. Tijdens de verhuurtijd is altijd een beheerder aanwezig.

Wij zijn een officiële trouwlocatie.
De zaal is voorzien van een klein podium en een goede lichtinstallatie.
Ook zeer geschikt voor optredens en voorstellingen met een klein publiek.
Gestemde piano, geluidsinstallatie, en vier zangmicrofoons zijn aanwezig.
Er zijn twee kinderstoelen en er is een kist met spelletjes.
Er is een grote keuken, een bar, dames- en herentoilet.

De zaal:
De binnenruimte van het schip heeft 4 patrijspoorten met zicht op het water.
Er staan grote lange tafels die u naar wens aan de kant kan schuiven. Er ontstaat dan een grote ruimte in het midden die u kunt gebruiken als dansvloer.
De open keuken is afgescheiden van de zaal door een brede bar. De ruimte is zowel vóór als achter toegankelijk. Er is een verlicht podium met piano.

Buitenlucht wordt in het midden van de zaal geblazen (regelbaar) en in de keuken wordt de lucht afgezogen.

Muziek
Ook is er een aparte dj-hoek waar u de beschikking heeft over 2 cd-spelers, een mixer, microfoons, een lichtdimmer voor zaal en kleurenspots die op maat van de muziek reageren. Neem zelf muziek mee, bijvoorbeeld cd's of ipod.
Ook is er een dvd-speler en een beamer, hierop kan een laptop aangesloten worden. [Het is een VGA-aansluiting. Apple computers hebben soms een verloopstuk nodig. U dient ook zelf te weten hoe de laptop naar extern beeldscherm geschakeld kan worden.]
Bespreek wensen voor het gebruik van apparatuur in het voorgesprek met de beheerder.
HET IS NIET TOEGESTAAN EIGEN GELUIDSAPPARATUUR AAN TE SLUITEN BUITEN ONZE LIMITER OM.
Op mooie dagen gebruik van het buitenterras tot uiterlijk 21 uur. Daarna willen we het rustig houden buiten, want we hebben veel buren.

De bar:
Er is een barkoelkast met geforceerde koeling waar ruimte is voor 8 kratten bier of fris en een flessenruimte waar u bijvoorbeeld 6 flessen cola (van 1,5 liter) in kunt steken. Daarnaast is een koelkast waar u wijnen en sappen kunt neerzettten. Het glaswerk staat tot uw beschikking. Wij leveren geen personeel voor de bediening van de bar, glazen ophalen en afdrogen. Dat kunt u zelf het beste vooraf regelen. Er is geen plaats om een tap-installatie neer te zetten.

De keuken:
U kunt hapjes opwarmen of kleine hapjes ter plekke maken, en gebruik maken van onze schalen.
Grote roestvrijstalen werktafel en 2 houten werkbladen.
Messen, snijplanken, kommen, schalen, borden, bestek etc. is aanwezig. Gebruik in overleg vooraf. Theedoeken, vaatdoeken, vuilniszakken ook. U zorgt er zelf voor dat de gebruikte spullen weer schoongemaakt worden.

Schoonmaken:
U kunt er voor kiezen om zelf de schoonmaak te doen, dan bent u goedkoper uit. U heeft dan een uur na afloop van de gehuurde tijd om de zaal en de keuken net zo schoon op te leveren als u het heeft aangetroffen. Dat betekent als de keuken gebruikt wordt: afwas van pannen en keukengereedschap, werkoppervlakken en fornuis schoonmaken en de keukenvloer (dit kan al tijdens het feest gebeuren). Schoonmaakmiddelen zijn aanwezig en alles is eenvoudig schoon te houden. Verder de tafels afruimen, een lapje erover. Tafels terugzetten zoals ze stonden. Eventuele decoratie weer weghalen. Stofzuiger over de vloer. Uw eigen spullen en lege flessen verzamelen om mee te nemen. Vraag voor het feest een aantal mensen die even helpen, dan is het zo gebeurd.
Bij normaal gebruik doen wij de toiletten en we helpen met klaarzetten van schoonmaakmiddelen, zodat het snel en efficiënt kan verlopen.

Wij kunnen ook voor u de eindschoonmaak doen, u kunt dat van tevoren afspreken. Wij verwachten dan dat u op de afgesproken tijd uw spullen pakt zodat u uiterlijk na een kwartier na afloop van de huur kunt vertrekken.
Bij normaal gebruik kost de eindschoonmaak ongeveer €60. Het kost ons veel extra schoonmaaktijd als wij uw spullen moeten verzamelen om af te voeren en als de tafels nog in een andere opstelling staan. Ook afwas, een vieze keuken of extra vervuiling van vloer of toiletten kost extra tijd. Strooien van confetti/rijst of andere dingen is niet toegestaan.

Bedenkt u pas tijdens het feest dat u toch liever de schoonmaak aan ons overlaat, dan berekenen we een toeslag van 50% over de schoonmaakkosten.

De tijden en uurtarieven:

  bedrag
basisbedrag 100 euro
9.00 - 19.00 uur 52 euro per uur
19.00 - 23.00 uur 62 euro per uur
23.00 - 01.00 uur 72 euro per uur
optie: eindschoonmaak (bij normaal gebruik) 60 euro

Dus u betaalt het basisbedrag van 100 euro plus het uurtarief.
U kunt zelf uw tijden bepalen.
Bereken hier zelf het bedrag.

Voorbeeld: zaalhuur tussen 20.00 en 01.00 uur is dus: 100 + 3 x 62 + 2 x 72 = 430 euro incl. BTW, excl. eindschoonmaak.
De zaal is dan voor u om 19.00 uur toegankelijk om de inrichting aan te passen en u kunt als u zelf schoonmaakt tot uiterlijk 02.00 uur blijven om de gasten uit te zwaaien en de zaal weer netjes achter te laten. Als u ons laat schoonmaken, verwachten we dat u rond 01.15 uur vertrekt.

Naast de zaalhuur wordt een borg gevraagd van 200 euro. Na afloop storten we de borg na ongeveer 4 dagen terug op uw rekening.

Wilt u dat wij de eindschoonmaak doen dan komt er een bedrag bij afhankelijk van de hoeveelheid werk, gewoonlijk 60 euro. Dit wordt met de borg verrekend.

U krijgt een factuur en zodra u betaalt is de reservering definitief.

Afspraken:
De zaal is voor u toegankelijk één uur vooraf aan de verhuurtijd.
U kunt eerder of later stoppen dan u heeft aangegeven: er wordt dan naar daadwerkelijk gebruik verrekend.
U geeft de beheerder te kennen wanneer u wilt stoppen. Na 01.00 uur kan niet meer verlengd worden.
De muziekinstallatie wordt dan uitgezet en u heeft daarna één uur de tijd om de zaal achter te laten zoals deze door u bij binnenkomst is aangetroffen, of als wij de eindschoonmaak doen: een kwartier om spullen te verzamelen en te vertrekken. U kunt het opruimen aan de beheerder overlaten. Die komt hiervoor dan later terug. U kunt eventueel uw spullen en lege kratten tijdelijk bij ons opslaan en op woensdag afhalen tussen 15.00 en 21.00 uur. Als u veel spullen moet afvoeren, kunt u ze beter laten staan en een tijdstip afspreken waarop u ze komt halen.
Op mooie dagen gebruik van het buitenterras tot uiterlijk 21 uur. Daarna willen we het rustig houden buiten, want we hebben veel buren.

Annuleringsvoorwaarden:
Afzeggen tot uiterlijk 2 weken voor de verhuurdatum, geen probleem: we betalen 100% van de huurprijs en 100% van de borg terug.

Afzeggen tot 1 week voor de verhuurdatum: terugbetaling 90% van de huurprijs en 100% van de borg.
Afzeggen tot 3 dagen voor de verhuurdatum: terugbetaling 80% van de huurprijs en 100% van de borg.
Afzeggen minder dan 3 dagen voor de verhuurdatum: terugbetaling 75% van de huurprijs en 100% van de borg.


zaalverhuur amsterdam, goedkope vergaderruimte, zaalhuur amsterdam, zaal met piano